Medieval 2 Total War
Discussione generale sul videogioco Medieval 2 : Total War
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Progettazione di Mod relativi al videogame Medieval 2 Total War

 

 

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Roma Surrecctum II

Ultimo Aggiornamento: 02/05/2018 14:51
12/09/2010 20:32
 
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This is important as it affects the whole campaign experience.

Three points to remember.

1) Always make sure the script runs when you start the campaign. When you start the campaign first time it should autoactivate and add one denarius to your treasury.

2) Each time you reload the campaign (or if it doesn't autoactivate the first time), click on a settlement then on the face of the advisor that pops up. Again you'll see one denarius added to your treasury.

3) If you decide to switch campaigns to a different one, you must exit the whole game (not just the campaign) and relaunch otherwise the script won't run.


ragazzi qui spiegano come attivare lo script e a cosa serve,ho provato a tradurre ma non ci capisco un azz !!!
non è che xcaso mi fate una traduzione per favore ?
grazie buon fine domenica
..................................................

[SM=x1140430] [SM=x1140430] [SM=x1140430]
PS ho provato 2 volte ad attivare l'effetto blum ma non funziona bene , può portare anche alla perdita dei file del mod e occorre reinstallare tutto. Quindi occhio !!!OK [SM=g27964]
[Modificato da total wer 12/09/2010 20:39]
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